tredje augusti!

Nu är jag hemma och utvilad efter helgen!

på lördag ringde klockan tio i fem, halv sex åkte vi och hämtade upp ida & sofi, kvart över 6 anlände vi till karlstad och började dagen med en korv i magen, väntade på tåget som gick vid sju. Vi kommer till Kil där Joline och Saga skulle kliva på, men vi ser dom icke, och neej, dom hade försovit sig :p så det blev bara jag, ida och sofi, men lika kul var det :D
vi kom till götet, gick på fel spårvagn så vi kom bort i stöll, fick hoppa på en annan och byta längre bort, då även en turk står och skriker jävla svenne, sug mig kuk och i samma veva drar ner sina brallor och snurrar runt det lilla han ägde. äckel!
men sen kom vi tillslut fram till liseberg! kuuul! dom krångla massa under dagen, flumride var avstängd i början, sen stängde dom kanonen, rulltrappan sluta fungera, och panavision som vi väntade på i 30min hade tekniska fel så vi fick inte kolla.. men men :p
vi blev trötta och orkade inte meed allt folk som strömmade in, 25-40min kö på varje karusell var det, så vi åkte tillbaka till centralen och åt mat iställe :p Bussen kom och det var dags att åka hem, eva väntade så snällt i karlstad på oss och vi fick åka hem :)
väl hemma gick telefonen i ett ändå tills klockan var 4, då var anna trött, vaken 23h ;o sen vaknade jag vid 5 h senare och klev upp, mamma körde mig till gummis och då strejka våran bil och gick sönder (y) wiihoo..
jag och basten drog till rune en snabbis, hem och spela tvspel, sen vidare till hagfors hämta emil och åkte till milano, efter lååånga 20 minuter eller ngt kom äntligen olle så vi fick äta :p sen drog vi till robert, sen till henrik :) och sen äntligen hem och fick lägga oss och  mysa lite innan vi somna in, imorse vid halv fyra var de dags att gå upp igen! lagomt trött vill jag lova! då var de dags att åka till nogre för basto, jag åkte hem och somna direkt tillbaka och vaknade upp vid 12. så nu är jag utvilad :D stackars mannen bara som jobbar tills tio ikväll..




nej detta blev att ett jättelångt inlägg nuni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0