Falling rain,

ja kan man säga..

oj så mycke de har hänt sen sist jag skrev :) knappt så jag minns, men eldfesten var det iaf, fredagen började hos faster med god mat, sen åkte jag till saga där det var en massa folk, gick vidare till parken, gick aldrig in utan jag och therese åkte till hagälven och var där tills fem innan vi gick hem och åt hos robert, vi sov där och dagen efter blev det brakfrukost, sen åkte jag på släktmiddag med hela pappas släkt, utom emma.... släkten från florida har ju vart här och bott hos oss i en vecka så man får ju passa på att ses då när alla är samlade :)  efter drog jag till alexandra och vidare till hanna där det bjöds på fest, lekar och roligheter :) sen blev det parken, jag och alla andra kom in på 18 ;) sen drog vi till robert igen och sov :) vakna två dagen efter ;o och vi gjorde inte ett piss då, men så ska de va efter en tvådagars ;)

ja och igår åkte jag och min favorit ner till karlstad på bio, i stormens öga, superbra film :) sen åkte vi hem och soov, alla andra dagar som gått har jag umgåtts med alexandra och basten :) har inte vart utan min man en enda dag på tre veckor nu ;p mysigt :)

denna helg är jag helt ensam hemma, mamma är i stockholm och min bror är i norge på kurs, göttt :D så nu tänkte ja va duktig och tvätta och dammsuga lite :) 

CIAO

Kommentarer
Postat av: Emms

Absolut att vi SKA :D

2009-08-29 @ 20:29:25
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: Kim

Den filmen tyckte jag med va bra, även fast alla säger att den inte är det :P hehe

2009-08-31 @ 01:23:53
URL: http://kiimjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0