damn mosquito bites..

.. ja kan man säga, fan vad jobbiga dom är! kliar så inihelvete mycket!

idag var jag i gumma, as usual.. när han drog till munkfors åkte jag till sommarstugan och vi städade ur den, eftersom det regnat in i den och vi ska byta tak (n) sedan åkte vi till mormor och käka, sen hem. och jag har kört hela tiden ;) förut skulle mamma även till råda å köpa bensin, jag körde även då. det har gått super bra hela dagen ända tills jag är ettparhundra meter hemifrån, mm hej kärringstopp x2.. u va kul sånt är..

här är vår söta lilla stuga :)


aja, nu ska ja återgå och va social!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Helén

haha det har hänt mig också..

stod hemma på gården och allt har gått perfekt, och så skulle jag parkera bilen, och fick kärringstopp tre gånger :s (eller om det var två....)

haha lyckes ;)

2009-08-13 @ 22:15:55
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/
Postat av: Emms

Inte visste jag att ni hade en sån :S Vart hur när? :P

2009-08-15 @ 20:57:52
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0