Achilles heel,

ja nu har skolan dragit igång, uua.. men så skönt när detta året är gjort !

sen jag skrev sist har det väl inte hänt något, jag har bott i gumma varje dag och tofflat mig :) eller jag var i minigolfen igår :) med alexo!

idag när jag kom hem viska en liten fågel i mitt öra att träningen började nio och sluta halv elva, no way tänkte jag, anna behöver sova, så skulle vara duktig och åka till vågbacken iställe, ringde min käre kusin(som även fyllde år igår och bjöd mig på tårta, grattis!) och jag skulle komma innan vi skulle till vågbacken, mm visst. satte mig på mopeden och ska starta, den går inte igång, nej ska jag kicka ist, men vart fan är kicken då?! ja, de var en bra fråga, inte sitter den på mopeden iaf. så där stod jag.. tur att jag var hemma iaf så jag inte var någon annan stans..  men kusin kom till undsättning och vi skröv av hans kick och flytta över så min gick igång iaf, så åkte vi och sprang trean och sen hem. när jag kom hem vid åtta kolla jag internet efter nästa träning så ser jag att den började 7 idag, men men, inte mycke att göra åt nu :)

nu har jag precis duschat och lagt mig i sängen, & snart kommer min älskling och gör mig sällskap :*

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0