090819

jag är redan less vid skolan, inte själva skolan utan hur dom lagt upp allt, utan skåp och allt spring bara.. allt jävla bärande på alla böcker, datorn, ytterkläder och sen idrotten fram och tillbaka i hela hagfors..
men imorgon kan jag inte klaga, börjar 8 och slutar 11! endast cnc-teknik :) och det enda jag ska bära med mig är EN PENNA OCH ETT SUDD! inget mer ;) (y) älskar torsdagarna!

Imorgon kommer besöket från USA hem :) dom ska bo hos oss, trevligt att se dom. Släktlunch på lördag :) utan emmsi :( (n)



yesterday kom jessica och bror hem med denna sexveckor gamla kattunge!!! solveig döpte jag henne till :) dålig bild men hon var verkligen superduper söt! men mamma är så allergisk så hon fick inte stanna mer än någon timma :( så jag tröstade mig med att åka till gumma, inte sovit utan honom på två veckor nu! älskar't! :)

om en timma är de dags för träning, innebandy och styrka :)

you're so beautiful, so damn beautiful <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0