YOUR LOVE

Dagen har bestått av Karlstad med min vän, fick mig det jag ville ha :) fick även skjuts hem, slapp den hemska bussen! jag såg en räv, sen somnade jag och vaknade i hagfors;) gött! trevlig dag :)

det har även vart en STOR skogsbrand här i skogarna över vägen, har brunnit hela dagen. och när jag kom hem hade slangen till tvättmaskinen flygit sin kos och vattnet sprutade rak ut över golvet och all nytvättad tvätt (y) men det var inte så mycket eller farligt som tur är :)

nu ska jag kila ner och laga mat, potatis klyftor, lövbiff och sås. sen ska jag leka med kusin och erik! och natten hoppas vi alla på! och jag som egentligen måste göra uppsats, matte, samhällen.. ja, nej det får vänta helt enkelt!

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Alex

Tack du, förlåt om jag köpte lika men de är sååå snygga :D

2009-04-26 @ 10:43:08
URL: http://alexandraerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0