We’re gonna make it through

Nu är skolan klar för denna dag, bara 35 dagar kvar nu, 36 om man räknar med den sista!

okej, jag kan dra lite kort om mitt händelserika lov, men det har vart mucho brao!

Torsdag; mys hos sofi, ferre hos sara :)
Fredag; släktmiddag, lekte med emma!
Lördag; vaknade i gustava, lekte med emma. åkte hem, sen blev det film.
Söndag; dagen var händelselös, kvällen blev bra.
Måndag; vaknade, drog hem, umgicks med alexandra va?
Tisadg; umgicks med finkan, sen film
Onsdag; Emma lite, Alexandra, grillning, sen film
Torsdag; vaknade, drog hem, lekte med finkan,
Fredag; vaknade, drog hem, staplade ved, lekte med finkan, sen film
Lördag; vaknade, drog hem, lekte med alexandra,
Söndag; allmänt dryg dag, men blev klippt iallafall :)

ja, nu har jag det nedskrivet fall jag undrar vad jag slösade bort tiden på iställe för att ägna den åt matten!

och nu vill jag ha sommar nu! nu! nu! sommarlov med massa kuligheter, vänner, glass, sena nätter, mycket SOL, massa grillning, och alla vänner! GIVE ME!

Nu ska jag göra en tur till the eriks x2 :)

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stämmer väldigt bra Anna ;)

2009-04-20 @ 20:51:45
URL: http://alexandraerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0