vafan, tror du att jag är hulken eller?!

Nu är uppsatsen helt klar, slutade på 11 sidor ;)
träningen förut var kul och bra, när jag kom hem och klev ur bilen blev jag sugen på lite mer, så jag sprang ner till mormor och hem igen, utan att stanna! det känns att kondisen blivit bättre nu efter vi börjat med innebandyn, och bättre ska den bli under sommaren med tanke på våra 4 träningar i veckan vi ska ha! imorn blir det möte med innebandyn också, :) och så ska jag även leka med jossi! länge sen, kul!

det är redan onsdag imorn, vilket innebär sovmorgon :D HAPPYFACE! inte länge kvar till helg nu! efter skolan blir det jossi, sen möte, sen ska jag och kusin ut och springa :)

men nu ska jag ta och borsta gaddarna och fixa så allt är klart inför kvällen när Andra Avenyn börjar :)
ha det bra!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Alex

jobbigt :(

2009-04-21 @ 20:43:02
URL: http://alexandraerikssson.blogg.se/
Postat av: Alex

Jobbigt :(

2009-04-21 @ 20:45:09
URL: http://alexandraerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0