Stay the night!

ja, nu har inte lovet många timmar kvar, och jag har inte gjort all matte jag hade behövt gjort! jag blir tokig på mig själv, men är det lov så är det liksom. jag har ju dagen imorn att jobba också!
men lovet har haft många höjdpunkter och massa trevligheter :) och ett otroligt härligt väder vissa dagar!

på ett sätt ska det bli bra att komma tillbaka till skolan, alla vänner och sommaren närmar sig snabbare! men med tanke på allt som hänger efter, som matten, fysiken, svenskan, järnverks uppsatsen, så är det ingen höjdare att pallra sig upp imorgon och åka iväg!

Jag har iallafall fått sommarjobb nu, från den 15 juni till den 10 juli nere i järnverket :) gott!

Nej, nu ska jag försöka ta tag i den sista dagen och göra något vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0