I tried to live without you,

mycket plugg under dagen, nej! utan jag har umgåtts med min kusin istället! det är roligare.. ibland iaf.

nu vill jag ha torsdag, och långhelg, sen nästa helg, och nästa! orkar inte skolan mer alltså, fy fabin vad surt det är att gå dit för tillfället! och järnverksuppsatsen, matten, fysiken, samhällen. ja det lockar inte mycket vill jag lova er..  det är ju så kul när man fattar allt vi gör tycker jag (y) men vi får väl göra det bästa av allt, eller nåttt.. men jag ångrar inte för en sekund att jag valde teknik, men det är just matten och fysiken :o alla praktiska ämnen är det som är det roliga så man hänger kvar!

nej, nu ska jag faktiskt ta och slå upp boken så jag iallafall får G på sista provet i samhällen, annars vore det ju lite pinsamt :) han sa ju att detta var det provet de flesta kör på :o

Imorgon ska ja ta sprutan mot livmodercancer också!


dålig bild, bra hammare ;) blev klar med den idag :) så nu är det fräsning som står på schemat härnäst! (y)

nu blir det badet och påläsning :)

GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0