I just wan't to be a part of your life!

Jepp, nu har jag skrapat ihop en usel uppsats om järnverket också! och pluggat lite samhäll, inte mycket vill jag lova! men känns som ett G iaf, hoppas jag verkligen! har ju även 1,20h att träna på imorgon också :)

träningen förut började med 3varv runt på "lila varvet", alltså stora varvet + ett extra varv, sedan styrka i 1h! men det var skönt :) när jag kom hem blev de tv, sen kom ellinor och broder på besök och nu har dom precis åkt! och samhällen bara ligger här, det är nog det minsta jag tränat inför ett prov detta. men jag orkar verkligen inte, jag bryr mig inte heller! sååå tråååkigt!

Nu ska jag hoppa in i duschen, nej, nu ljög jag :) jag måste kolla andra avenyn först ;) sen blir de duschen, och sen läsning som jag förmodligen kommer skippa :)

GE MIG HELG, TACK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0