CAREFACE!

Nu är denna dag avklarad också :) den började med sovmorgon, sen var jag med några flicks och köpte choklad, och gick vidare till jossi, vi gick ner på mötet och lyssnade vad som komma skall.  sen åkte jag hem och kusin kom och vi gick ut och sprang :) runt hela geijers, sen tog vi oss en promenad ner till dalen och hem igen :)

Imorgon blir det träning, sen SKA jag börja på uppsatsen om järnverket, jag MÅSTE! sen är det bara fredag kvar, då vi slutar vid cirkus 3 eftersom vi inte har fysik då, liit gött!

och min helg ser lovande ut, på fredag kommer S och vi åker och hälsar på bror och ellinor i huset.
sen på lördag ska jag med mina käraste vänner Emma och Jossi ner på shopping, och söndag tar jag som den kommer :)

natti på er gott folk :)


grym_brud92

Kommentarer
Postat av: Meta G

starktjej_92

2009-04-22 @ 22:02:33
URL: http://tidvis.devote.se
Postat av: Anonym

Verkligen, usch vad jag hatar skolan!

2009-04-23 @ 20:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0