<3

Nu har jag tagit en liten paus från plugget, det går riktigt bra idag med pluggandet faktiskt :) tro det eller ej! men vet inte om det stannar kvar i huvudet precis, det märks väl imorn antar jag. Och jag blir så sur på mig själv att jag inte började plugga tidigare! det är rätt mycket som ska tryckas in i huvudet tills imorn.. att jag aldrig lär mig, jag lär mig aldrig av mina misstag tydligen!

nu vill jag bara att klockan ska bli kvart över 4 så R kan komma och plocka upp mig :) taggad är jag :)

Idag var skolan dryg, vi fick läxa i franska som jag inte minns vad det var, vi gjorde inte ett piss på varken samhällen eller engelskan, och matten var bara dryg! men dagen tog slut snabbt iaf :) god mat bjöds det på iaf :) ett + i kanten!

nu ska jag byta plugg, och hoppa över till uppsatsen ist, alla är ju klara utom jag typ då :) kul känns det ;)

PUSS

10 <3 LOVE

Kommentarer
Postat av: Emms

Mykk börj..

2009-04-28 @ 15:29:56
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: millie

personligen tycker jag att de är enklare att få in allt om man läser innan man lägger sig och precis när man vaknar på morgonen :)

2009-04-28 @ 15:43:49
URL: http://sweettastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0