Who the hell is gonna believe me when I dont believe in myself

idag har jag vart med min vän Alexandra, det blev nötter och film för vår del =) sen blev vi uttråkade till 1000 och åkte till ok och köpte tuggummi! sen sa vi hejdå. när jag kom hem så orkade jag verkligen inte ställa mig och laga mat, utan jag&bror åkte och köpte kycklingtallrik&kebabtallrik! mums! annars har det väl inte hänt så mycket mera, imorn tänkte vi ta oss en städdag, det behövs kan jag ju säga!

tvn bjuder inte på något speciellt bra idag heller, men ska se "heartbreakers" hade jag tänkt mig, komedi skulle det vara, så får väl se =) 

tänkte ta och hoppa in i duschen nu igen, duscha nämligen imorse också, men mitt hår känns som det vill bli tvättat igen, och ja.. har inget bättre för mig =)
CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0