8september

guud, jag skrev jätte långt jämt nyss, och nu är allt borta :O aja..

fick sluta halv12 idag, datorerna krånglade :p inga fel! först hade vi 3timmars lektion vid fors, övertrött och orkade inte tänka, perfekt! men vi har ju cafeterian som vi lever för där nere! så det är bra! sen kom dom från järnbolaget och vi fick testa våra blivande kläder + skor som vi ska ha när vi är i verkstaden ;) mycket fint måste jag säga! sen gick vi till skolan och hade datorkunskap i typ 15min, sen slutade jag! åt mat sen kom mormor och hämtade mig!
när jag kom hem vattnade jag blommorna i granntantens hus, har ju även hand om hennes hus nu, 2hus.. men det har gått bra än så länge! hon vet inte själv när hon kommer hem (y) sen hämta ja in posten, tvättade en maskin, hängde den, satte igång disken och sen hamna jag här! väntar bara på att klockan ska gå och klockan kan bli typ 4 eller något så jag kan ringa älskling! och sen att emms har klippt&färgat sig klart så jag kan åka till ica och möta upp henne, köpa morötter&gurka och sen hem till henne, kolla film sen idol och massa prat! det gillar jag!

imorn bär det av till karlstad med bäste! vi ska på bioo! =) vet itne vem än , men det märks väl.. ska även träffa sebb imorn =)=) saknar honom redan.. fast han åkte igår kväll.. jag skulle egentligen vart på bio med emma, men jag svek henne :( sorry.. men ja, du vet hur det är :)

igår kom ja tänka på att det bara är 3½ månader kvar till julafton! :O det är ju inte alls mycket! jag har drömt i flera nätter nu att det har snöat, så det kommer väl snart tänker ja! men det är mysigt det också! men får klä sig varmt, tända massa ljus, mörkret! det har något i sig.. jag gillar det! och sen så är det inte länge tills den 13januari vilket innebär min 17års dag ;) sen blir det rally i norge som jag&sofi ska på! visst?! så jag klagar inte! men det känns bara inte som det har vart någon sommar iår..  menmen..

benen vill ut&gå men vädret lockar inte direkt! så det blir nog matteboken nu tror ja, med en kopp te!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0