sveeeenska

Tisdag, har svenska nu, nyss vart till biblan och fått information, väldigt kul..  men snart slutar vi =) det är bra, då kommer mammsen och hämtar mig och sofi så ska jag hem och hjälpa till med maten, milla och olle kommer och äter med oss ikväll =) och även mormor,  olle har fyllt år och han ville ha rotmos och fläsklägg, så det blir det ikväll!  så blir det andraavenyn också för hela slanten! jag älskar verkligen det programmet!!!!!!!! :D just ja, anja är hemma nu också =) så ska hem till henne nu innan hon far hemåt!

igår lekte jag med josse, och vad gjorde vi? jo, vi åt :D skräll .. men det är gott :D först café och sen godis ;) det var trevligt =)

egentlitgen borde jag sitta och läsa nu, men jag orkar itne det just nu känner jag! men jag måste väl!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0