JO DÄ!

(; inget är fel som det kanske verkade i det förra inlägget, var lite trött på allt&alla så att säga! höhö, men nu är allt super! väldigt super bra också! för alldeles nyss var min älskling här =) han hade låst ut sig och var tvungen att åka hem ;)  tur för mig =) skulle ha vart med josse idag också, men det passa varken henne eller mig så värst bra så vi skjuter på det! för idag måste vi faktiskt ta och städa huset, det är inte så himla mycket direkt, men ändå =) så måste jag sätta mig med matten lite också känner jag, annars kommer detta gå åt fanders!

idag vet jag inte när ja sluta, tror det var typ kvart över 12 eller nått sånt :p men tog mig inte hem förens med två bussen -.- när jag kom hem så hängde jag tvätten och sen la jag mig i badet med ansiktsmask! sen gick jag och satte mig här så kom sebb =) men nu är jag ensam igen, tråkigt nog..

så har jag även sagt nu att jag ska börja på franskan igen! får väl se hur det går,


nej men nu måste jag sluta och gå och typ dammsuga eller ta reda på köket! nått måste ske!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Emmsi

Men Anna, sluta nu! ;)

2008-09-15 @ 16:52:13
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0