hp dator

Idag fick vi våra datorerrr! gött! men jag vet inte riktigt när vi ska använda oss av dom? men det märks nog =)
dom verkar vara bra iaf, :D

idag har jag varit tönt och legat framför datorn hela dagen! men nu ska jag faktiskt ta och hjälpa till med maten, och sen tänkte jag läsa om det inte kommer något roligar ivägen! som om mamma skulle komma hem med BUZZ åt osss ! hon har nämligen köpt det! frågespel alltså ;) hoppas hon kommer snart nu!

imorn äre sovmorgon, bosse är borta, synd för honom.. antagligen blir det att ta cykeln imorn, för min kära familj jobbar, och då åker jag hellre cykel vid typ halv nio än att åka buss vid halv åtta och sitta i skolan och inte göra någonting! men vi får se, det löser sig väl!

Nu ska jag dra mig!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0