han trallar på torpet!

Emma är lite seg, jag är trött.. jag måste verkligen träna på matten också, men det går inte! hur tränar man på matte egentligen? nån mer än jag som inte tycker det går?!  man kan väl sitta och läsa och göra en massa tal, men jag tycker inte att det hjälper så mycket direkt! Svenskan ska jag göra någon gång också, men slutet är så svårt tycker ja :p

tisdag idag, känns som måndag.. cykla till skolan idag =) duktigt! ska göra det imorn också =)  hade ingen franska idag heller, karin är sjuker! tragiskt måste jag medge! så på torsdag börjar väl min franska igen tänker ja, och då har vi matteprov i 1½h, lycka till! imorn börjar dagen med idrott; hinderbana + badminton! idrotten är riktigt kul tycker jag =) än så länge iaf! och det är kul när man har med en annan klass också, man är inte lika lat på lektionerna då ;)

Snart landar mamma&roger! om 1h och 10min! ska bli så skönt när dom kommer hem! =) då slipper jag ta hand om disken, tvätten, blommorna, posten, dammsugningen, matlagningen och allt som görs i ett hem, okej, det är inte så hemskt direkt, men det är bättre när dom gör jobbet och jag kan ägna mig åt mina läxor och allt som är roligare än allt detta!

shit vad kallt det är nu, det var 7grader när jag cykla hemifrån imorse! och inatt skulle det bli minus i norra sverige hörde jag något om! skulle inte vara helt fel att åka till turkland nu direkt! men det är jobbigt att ta ledigt från skolan och hamna efter så mycket, sen är det ju ingen som kan följa med mig nu direkt, milla åker till thailand snart, mamma kommer hem imorn, farmor kom hem från bulgarien förra veckan typ, och pappa vet jag inte, men vi kan ju dra till florida på höstlovet emma?! JA TACK! fast kanske med pappa&anders då, så tar vi en resa till om typ 2år som den vi skriver ;):D det låter ju helt perfekt i mina öron iaf =)



tv&matte boken är på mitt rum och väntar! igen.. ´
CIAO

Kommentarer
Postat av: Emmsi

Det tycker jag låter som en underbar idé!! ;D

2008-09-16 @ 19:09:43
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0