freedag

igår bjöds det på speedway med bäste emma! förlust med 49-47, &så lite kaos men annars var det bra! först var det ju skolan såklart, men den gick fort tyckte jag, så det var bra! efter speedwayen satte jag mig på moppen och åkte till uddeholm :O trodde jag seriöst skulle frysa ihjäl.. ska nog ta och ställa av den nu! när jag kom hem satt max,erik&bror och spela ps3 som bror inskaffade igår! så där slog jag mig ner och var social i väntan på att sebb skulle komma =) kollade på film och myste, sen var det bara att sova, för 05;15 ringde lamet och det var bara för älskling att masa sig upp ur sängen och åka iväg, hans första tävling idag =)
så då sa hejdå till han sen gick jag och la mig tillbaks,

idag vet jag inte vad dagen bjuder på, matte tänker jag det slutar med -.- men imorn blire kanske munkfors =)

nej, nu ska jag avrunda och gå och borsta mitt hår för er som undrar!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0