everything inside never comes out right

igår kom sofi och räddade min tråkiga kväll! nog för att hon dök upp vid halv12 och drog hemmåt runt 1, men det var trevligt ändå! vaknade halv1 idag, kom upp ur sängen vid3! och nu sitter jag här och har pyjamasen på mig ännu, jag hatar verkligen söndagar! finns ju ingenting att göra, så vet man att man måste till skolan dagen efter.
vi skulle ta städningnen imorn ist gjorde vi upp, orkar inte idag ;) känner att jag måste ta tag i matten också! men jag känner verkligen inte för att sätta mig och räkna matte nu.. nu vill jag bara att sebb ska vara här så vi kan ligga och mysa och kolla på film! det skulle inte vara fel alls!

tråååkdag! hör av er!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0