Bonjour madame

det blev cykel till skolan idag, kallt som tusan! men det blev varmt när jag äntligen kom fram iaf!
idag hade vi 2lekt, matte och sen hade jag min första franskalektion, vi pratade bara om det som har hänt i finland, fast på franska dock men, inget annan än det pratade vi om, så det var bra =)

sen kommer sebb, det är jag väldigt glad över! =) och imorn är det fredag, igen. inte länge sen det var fredag och dom förstörde hela vår eftermiddag med att inte ha några negerbollar åt oss :O imorn måste det finnas!

nej, nu ska jag lägga mig och läsa lite =)
CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja just ja så var det, men han var borta iaf så det var inte så noga ;)

2008-09-25 @ 19:02:54
Postat av: Emms

Oj, det var jag som skrev ;)

2008-09-25 @ 19:03:14
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0