5septembre

nu var det länge sen jag skrev märkte jag.. men det händer inte så mycket, så jag har direkt inget att skriva om så :)
mina dagar består bara av; skolan, sängen, tvn, telefonen och min bok som jag nyss läst ut, så kommer det ju läxor upp på detta också, annars är mina dagar händelselösa! fast i måndags var jag ju iaf med emmsen! vi baka negerbollar, kolla på törnrosa och hade det trevligt! så det får det bli på måndag också ;) fast morötter&gurka iställe, och någon annan film hoppas ja :)

idag, fredag hade vi engelska, svenska, matte, dator, samhäll och teknik, enda dagen på hela veckan jag går 8-4, men det gick ganska snabbt ändå.. satte mig på bussen hem och åt mat med bror&max, nu ska jag förmodligen upp och vattna blommorna hos granntanten, sen ska jag be min bror skjutsa mig till fader, därefter ska jag upp på speedway med mina vänner sofi, saga och ida! så hoppas jag att sebb kommer!! annars får jag inte se han förens imorn :O!


och jag undrar om jag ska ta upp min franska karriär igen?

aja, nu ska ja dra mig!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0