17;26

Nu sitter jag och skriver min svenska uppgift, resan till florida! den ska vara klar på fredag, och eftersom jag åker ner till min kära vän Ida imorn så har jag inte tid att skriva rent den då. jag borde träna på matten egentligen. men det tar jag när mamma kommer hem och hjälper mig, det går lättare då tycker jag! jag har renskrivit 2 av mina kladdsidor, så nu har jag bara 7sidor kvar! (y) menmen, skyll mig själv som skrev så långt..

Inatt kom även mammsen och roger hem :D så nu är dom och hälsar på hela släkten typ, jag fick en handduk och en ring =)

idag hade vi hinderbana på idrotten, sen badminton! det var skoj! så cyklade jag till skolan också, kallt som tusan! men jag klarade mig =) nej nu måste jag fortsätta!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0