11september,

slutade 11:45 idag, men gick 11:30 för att hinna med bussen ;) hade bild&matte sen slutade jag! GÖTT!
när jag kom hem la jag mig i sängen och drygade bara... finns inte så mycket att göra nu direkt.. lite drygt faktiskt..

igår efter skolan simma jag&alexandra, massa små ungar som var i hela bassängen, plus att dom hade simträning, så det fanns inte så mycket plats åt oss,  men vi klarade det ändå.. sen gjorde ja typ inget mera, städa huset men..
jorden skulle ju ha gått under också, men det gjorde den inte som tur var!!

yes, 4 kontakter inne på msn (y) varav en är jag själv och en är smarterchild! KUL!
alice i underlandet går för fullt inne på mitt rum, kände för att se den förut, men nu orkar jag inte med den :p den var inte så bra som jag kom ihåg.. 
jag vill sova men jag orkar inte.. så måste jag göra matte, har prov på 40 sidor nästa vecka.. men jag orkar inte det heller!
nej nu orkar jag inte datorn mer.. nu blire sängen och tvn!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0