uncle ben

idag skulle vi egentligen gått till 4, men hans var sjuk så egentligen skulle vi slutat 3, men jag, dessan och sandra åkte hem vid 2 ist ;) vi gör ju inget annat än att läsa på engelskan och det kan man lika gärna göra hemma så, nu ligger jag i min säng och väntar på att mammi ska komma hem, Sen blir det att göra samhälls frågorna och sen tror ja att jag ska läsa min bok =) annars blir det inget mera denna dag vad jag  vet nu, kanske lite bilkörning ;)

Det är så himla jobbigt att vara i från sin älskade så länge och bara ses under helgerna, det är inge kul alls! jag saknar honom så det gör ont! och som det är nu är det ännu jobbigare att han är så långt ifrån mig! det skulle vara så skönt att ha honom hos mig varje dag, varje minut! usch vad jag saknar honom!! =(

nu måste jag göra frågorna, har 60st kvar eller ngt! kul!
hejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0