this moment never coming back,

Ligger i sängen med halsduk, det hjälper faktiskt! min hals är inte bra än, jag blir tokig!
har nyss kollat på andraavenyn som jag missa igår, ska snart gå och ta mig något att äta, är hungrig!
  igår var vi hos meta, langoskväll =) mycket gott var det! sen kolla vi på beck och pratade, kvällen blev inte så sen, alla var trötta så jag kom hem runt 11, somna på stört nästan!
mamma och maria har vart i sthlm hela helgen för att gå på skönhetsmässa, och när mamma är borta någonstans brukar hon jämt ha med sig en liten grej till mig =) denna gång tänkte jag ju på skönhetsgrejer eller nått, dom har ju vart på stan i två dagar och mässa en dag, men när vi kom hem så hade hon köpt en dinosariereflex! sebastian fick också en! himla generöst av henne tycker jag =) men det behövs ju iaf i denna mörka värld! nu ligger jag och väntar på att hon ska dra sg upp ur sängen och hjälpa mig med att byta ben på sängen och plocka bort byrån!


imorn är det tisdagen den 28 oktober, vilket beytder 4 underbara månader med sebastian! JAG ÄLSKAR DIG <3

Kommentarer
Postat av: Emms

Tråkigt :( När ska vi träffas igen då? :)

2008-10-27 @ 16:48:25
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: E

Ja det tycker jag. Jag kan för det mesta, när kan du`? :)

2008-10-27 @ 17:42:44
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0