SNOW

första snön! (eller andra egentligen, men den första smalt ju bort direkt, så den räknas inte!) helt vitt på backen när jag vaknade, lite ovanligt, men ändå kul =) snart jul :)
igår hölls jag vaken till 4 -.- inte direkt vad jag brukar vara precis, men det var trevligt! prata i telefon med älskling i typ 3h om inte mer, om allt och ingenting. jag blir så glad av att höra hans röst!
idag vet jag inte vad jag ska göra, ingenting planetat! så det är bara att höra av sig =) men imorn blir det nog karlstad iaf! hoppas på det, skulle verkligen behövas lite nytt i garderoben nu!  så är det med det!
Jag har iaf bytt tv nu =) så jag har en stor nu! men den gamla står på golvet ;) ingen som är hit så varför plocka bort det liksom? nej, men jag ska fixa det idag har jag tänkt :)
Nu tror jag det blir duschen för min del, jag älskar att duscha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0