onsdaag

ännu en dag avklarad i skolan, idag började linn, sara och emma, och linnea började även igår =) tycker det är bra att mina flickor kommer tillbaka :D
idag bestämde även jag och sandra oss för att vi ska börja träna på måndagar och tisdagar, och det ska vi hålla nu också!! så det kanske försvinner nått kg här och var, skulle ju inte vara helt fel!

denna vecka har jag faktiskt vart duktig, i söndags gick vi 5;an i vågbacken, igår gick jag och alex runt sjön (ca 7-8km )och idrott idag, så tänkte jag ta en promenix snart =) okej, två dagar men ändå ;)

nej, nu ska jag äta sen ska jag köra till millis där även mormor är och pysslar, så det blir mys med släkten idag istället för promenad =)
HADET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0