när gud stänger dörren öppnar han ett fönster,

Idag har jag kollat på film hela dagen, är inne på min fjärde film nu =) och fler blir det nog! har hunnit se; beck, om ödet får bestämma, material girls, och nu håller drömkåken på :) väntar på att moster ska komma hit nu, med pilgrimsmussolr. mamma ska bjuda på lyxmiddag imorn med förrätt, varmrätt och efterrätt, oxfilé och hela faderittan! men det missar jag, för jag ska till byn och ha kul med mina vänner och digga till dogge ;)
ingen mat har jag fått i mig idag heller, när man är sjuk vill man inte äta, och hela min familj är sjuk så ingen vill äta! men får väl hoppas på något i kvällningen iaf, annars dör jag väl!
fredag idag, vilket innebär byn imorn, och det innebär att lovet är slutt! jag villl inteeeee till skolan! börjar med 3;timmars lektion med CAD! så har vi det skoj i byn också så vi har något att uppdatera per med ;) han verkar gilla höra om våra tokiga helger :) iaf tobbes! höhö..
nej nu tyckte jag det kom en bil! ska kila!
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0