moment

somsagt så åkte jag upp till gumma förut idag, mysigt :) sen åkte vi till sörby, sebb tog sig några varv i skogen på tony's moped ;) emil ringde och rätt vad det var så var dom också där uppe, åkte vidare till hagfors till snickeriet och fixa ut ratten till min broder,  även lars hallgren var med, kan inte göra mycket mer än att skratta åt den sköna människan!  ;)
nu har jag nyss ätit smörgåstårta, det satt som handen i handsken i min mage! yummie! så nu sitter jag här i mörkret och väntar på att skjutsen till gumma ska komma =) för där ska jag tillbringa min natt =)

och somvanligt sitter min fader och är sur på mig på nerevåningen, men jag orkar inte bry mig om det jämt nu, går jag ner så blir det bara skrik och nu är det lite tjafs bara, så jag håller mig till det ;)

nej nu ska jag avrunda detta och packa ihop mina grejer, och förövrigt fyller min underbara mamma år imorgon!
GRATTIS MAMMA <3 du är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0