Like a cat in a bag waiting to drown

svenska, ska göra en bokredovisning men jag orkar inte skriva den nu (; har annat bättre saker för mig. Meta skriver förfullt på sin berättelse och alex på sin bokredovisning, jag är mest social bara!
snart är det matte också! JIPPIE! jag älskar't! sen är det ju bara dator, samhäll och teknik kvar... sen får vi åka hem! Per har faktiskt lovat oss att vi får sluta tidigare idag! :):) ikväll blir det myyys med älskling :):)
söndag fyller min mor år, så då ska vi till skoga och käka! mysigt =) annars ska jag nog spendera den största delen av min helg med sebb! :):)

nu ser jag verkligen fram mot fredagsnegerbollarna! <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0