Karma charmeleon

jag skulle plugga HELA dagen idag hade jag tänkt, men det blir aldrig som jag tänker mig, det blev datorn isället! mycket roligare! ska även ta och läsa det sista kapitlet i min bok innan jag börjar plugga på riktigt ;) det är ju så mycket vi ska kunna på provet! alla himla namn, LO, SACO; LVM, LVU, AGV, TCO ja, ni förstår, och 70 frågor och ett häfte med massa text på det också! puss på hans säger jag bara! :*

måndag, måndag. mor är i torsby och är med och lär sig på operation, roger springer runt som en yr höna, bror är troligen hos mormor, jag ligger och chattar med meta. roligare än såhär blir det inte, så nu ska jag ska faktiskt sätta igång, så jag kan få köra lite bil ikväll kanske, måste till moster och prata ur oss lite tror jag :) sen blire telefonen och sen natten! så nu vet ni hur min dag ser ut!
HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0