Karlstad.

Idag var jag och mamma i karlstad =) började dagen med en sväng hem till maria, sen ut till stan.. jag hittade verkligen ingenting! gick i varje affär 2ggr, men den 3gången jag gick in i dom fick jag iaf något, impulsköp som mamma kallar det, men jag vet inte ja. sen åkte vi till maria igen, sen till ikea och sen bergvik och affärerna där! hitta inte så mycket men jag fick iaf någonting, sen avslutade vi dagen med att åka hem till maria igen ;) men jag fick mig iaf 2tunikor, 1par leggings, 1(STOR)sportväska så jag slipper min andra som alla klandrar för den är så liten, 1bh och en kräm. fick dock inga skor eller jacka! men karlstad försvinner ju inte innan vintern kommer direkt, så det hinns nog det med!
nu är mamma och köper räkrulle åt mig, mums! och i kvällningen hoppas jag det blir mys med älsklingen! sånt gills!
nu ska jag kolla på tvn iväntan på att andraavenyn ska börja! =)!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Emms

Jag ångrar mig något så otroligt att jag inte blev med...

2008-10-30 @ 20:46:48
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: E.

Varför sa du inte det till mig då? ;)

2008-10-30 @ 21:35:37
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0