I'm a weirdo

vaknade runt 12 eller 11 kasnke hon var,  jag och broder åkte till gumma där emil och sebb var, grejade med bilen så dom provkörde den, dom åkte ut i skogen och sladda och jag gick in och kolla på tv ist, fy sjutton vad kallt det är ute nu förtiden! trodde jag skulle frysa ihjäl! sen drog vi oss hemåt igen, dom skulle fixa klart bilen och jag var väldigt sleten så kände att det var skönare att åka hem och lägga sig ett tag. när jag kom hem dök jag ner i sängen direkt, och har bara legat och halvsovit framför tvn idag, min lördag har vart rätt så dryg än så länge, men hoppas den blir bättre framåt kvällen! det måste den bli, och det ska den bli! annars vet jag inte vad jag tar mig till, inte vill jag gå ut och gå heller, himla väder!


nej, nu ska jag dra mig upp ur sängen! kanske är dags nu ;)

only you can make me feel like this, sebastian <3

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill också va kär :)

2008-10-26 @ 21:19:53
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0