helgenengeng

Somsagt så åkte jag till meta på lördagskvällen efter en hård dag med massa plugg! (eller tvn helt enkelt)
men vi tog oss en promenad till stan, och det börjar med att jag tramap sönder en groda med min klack! väldigt mysigt sådär.. sen kom vi in till city, högljud och kaos överallt, men vi smalt in så bra ändå bland alla folk ! eller så var det inte en kotte ute och vi satt och var övertrötta och hade jätte kul tillsammans, välj själv vad som passar in på hagfors en lördagskväll ? jaja, sen var stjärnorpåis slut som min mamma var och kollade på hos mormor, så då kom hon och hämtade mig och drog hemåt, jag la mig för att kolla på beck, och precis när jag stängt av och lagt mig för att sova ringer min tele, det var sebbegrabben som ville ha med mig hem, och självklart tackade jag inte nej det det fina erbjudandet, så jag gick upp ur min varma sköna säng och satte på mig kläder och packade grejer, sen kom han i mickes nya bil :) åkte till kjell och hämtade gubben och åkte hem! sov som en stock den natten tills chippen börjar mjaua så jag fick upp och släppa ut, sen vaknade huset och vi drog till eskilstuna =) jag var allmänt social påväg dit, sov hela vägen, men men.
haha, så kom det värsta söta gubbarna på rullskidor och åkte förbi, haha :D  sen åkte vi hemåt,
väl hemma åkte vi vidare till mormor och lämna en vinge till broder och sen hem till emil i sättra, så skjutsa dom hem mig hit,


nej nu skriver jag bara för att slippa träna på provet, vi har nämligen 3timmars teknik prov imorn direkt på morronen och jag har verkligen inte tränat något, LYCKA TILL ANNA! tack och bock!

nej, nu ska jag råplugga i 45minuter tills andraavenyn börjar, missa nämnligen det när det var vid 8 :O

linn ska till hagfors imorn, kan det bli bättre?! jag älskar diiiiiiiiiiiiig!

och sofi, vi har sagt att vi ska ses varje dag nu uinder helgen, men det passar inte när det väl kommer till kritan! så nu tar vi en dag under veckan och myyyser! bra!

nu måste jag verkligen iaf slå upp boken, så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Metii

jag gillar dig grodmördarn =)

2008-10-12 @ 21:47:08
Postat av: Emms

Ja, säg det sen!! :)

2008-10-13 @ 11:42:05
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0