heey yaa (8)

nyss kommit hem från milla, dom gjorde krukmönstergrej, svårt att förklara men det är himla kul! så vi ska dit snart igen och mysa och bara pyssla =) det gillar jag. jag körde även dit, mamma tycker jag är för snabb ;) men vi kom hem levande idag igen, så så dålig kan jag inte vara, inte ett enda kärringstopp eller något krångel =)
Franska läxa tills imorn, har anna gjort den? NEJ, har hon gjort någon franska läxa hitills? NEJ. bra, bra! men imorn börjar linnéa, emma och linn med franska också! bra flickor,bra! det gillar jag, bara sara som fattas med sina roliga påhittade franska ord så skulle allt vara som vanligt nästan, fast utan gunilla som gör som vi vill, och inte som hon vill. menmen,
sovmorron imorn, har alltså bara två lektioner imorn, matte och franska, men det får jag väl stå ut med!
nej, nu ska jag lägga mig och läsaochprata franska med moi själv!
GOD NATT!

ååh, jag satt och tänkte att det bara var tisdag idag! men så ser jag på text tvn att det är onsdaaaag :D alltså imorn är det torsdag, sen är det en natt till så är det fredag :D:D och då kommer älskling hemmmmm, ÄNTLIGEN! hatar verkligen veckodagarna :( men jag har ju mina underbara vänner som gör mina dagar roligare och går fort :D

nu ska jag beställa hem lite kläder, har inte handlat på år och dar, så känner för att klicka hem lite :D milla hade gjort det så jag blev otroligt sugen! så H&M, här kommer jag!

NATTIS!

måste tillägga att jag fick VGritteknik provet vi hade! är otroligt stolt över mig själv!!! :D

Kommentarer
Postat av: sara

haha, jadu jag var ganska duktig på att hitta på ord. Jag har funderat skarpt på att välja till franska igen, men vet dock inte om jag klarar det ;)

2008-10-15 @ 21:58:33
URL: http://saralundquist.blogg.se/
Postat av: sara

jag hörde mig lite för idag, men det verkade inte som att det gick att välja till franska på op :s

2008-10-16 @ 14:02:41
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0