bet24.com just nu på tvn ;)

Idag har jag inte gjort ett dugg! hur skönt som helst! Först var det skolan, prov på morronen, men det var ändå itne så svårt som jag föreställt mig, så det var bra :) sen slapp vi lite av engelskan och hela franskan för att vi kolla på en Dont Drink and Drive film, inte helt fel, sen var det bara svenska kvar på schemat! sen gick jag till mamma så gjorde och ansiktsmask och höll på i anisktet och böjde mina fransar :) sen for vi hem! sen blev det en promenad och sen tillbaka hit ;)
nu ska jag ta och slå en pling till min älskling, sen blir det ANDRA AVENYN<3 och sen maria vern, främmande fågel =)

ja, nu ska ja dra mig =)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0