aa

fredagen spenderades först hemma och sen i gumma, :)
lördagen spenderade jag först med min far som fyllde år, sen åkte jag vidare till sofi, där även saga och amanda var, sen kom joline också =)  vi drog senare till bergsäng, men lika snabbt därifrån, annars var det väl kul, jag skulle ha sovit hos sofi på soffan, men då lockade hellre med att åka till gumma och sova där, så min bror hämtade upp mig och vi åkte till gumma. sen spenderade jag hela söndagen där uppe =) en mycket bra helg måste jag tillägga!

nu sitter vi i cafeterian med datorerna i högsta hugg, sen har vi datorkunskap och sen franska som jag ska gå efter halva lektionen för att hinna med bussen, sen får jag åka hem! då blir det att läsa på prov heeeela dagen.

nej nu ska jag sluta,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0