you make my day honey,

igår lekte jag med kusin vitamin =) vi gjorde väl inte så mycket mer än att sitta och prata, men det är ku ldet också!  sen kom pappsen och hämtade mig och vi käkade fläskfile! mums! sen kom ninni och hämtade mig och vi åkte till hagfors en sväng, sen till gumma :) väl där var ingen av gubbarna hemma, så vi roade oss med zlatan ;) haha! aja, sen kom sebbegrabben och vi for till arne, och senare hem tillbaks, och herremin gud vad halt det var ute igår ;O aja, sen snosa jag väl antagligen för mycket med sigge och knut så mitt öga blev sådär cp igen.. men mig gör det ingenting, men det verkade däremot störa alla i skolan ;) men men, idag började min dag med att vakna upp i gumma! älskar't! men det blir väl inte så värst länge till, för om ninni inte kommer därifrån till våren så dör hon ;) så jag hoppas dom drar sig ner mot city lite! sen åkte vi till hagfors, jag till skolan och vi med idott, jag säger bara handboll. ta det som ni tycker men robin tyckte jag gjorde en bra räddning iaf, vet inte om jag ska ta det posetivt eller negativt, men det blev ju inte mål så.. aja ;) sen vare matte med henrik, och snön kom! :D sen blev det engelska med CARP! love her! not! och sist samhäll med hans! sen var dagen slut och det blev bussen hem, jag, emma, emma och erica i en stor buss föross själva, jag klagar inte! och att bro på emma berg, så ska vi leka imorn :) KUL! henne gillar jag,  vi ska kolla på innebandy och se om vi ska börja ;)

det är redan torsdag imorn, det gillar jag, det går fort som bare den! och då är det snart jullov också! love it!
nej, nu ska jag göra lite annat. ni når mig på mobben! hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0