you don't know what I'm going through

usch vilka drömmar jag drömt! usch! när man drömmer braa drömmar vill man bara somna om och drömma vidare i samma dröm, men det funkar aldrig då. men när man drömmer hemska drömmar och somnar om tillbaka drömmer jag alltid samma. jag förstår inte.. men dom tur var var det bara en dröm!

igår umgicks jag med sofi :) sånt är alltid kul, vilket humör man än är på så är det alltid kul, alla skulle ha någon som hon!
sen blev det idol och anna åkte! YES! nu är det bara johan som ska hem så är jag glad sen! efter det blev mamma störd, jag skrev till henne att hon var en tönt, men hon verkade inte ta åt sig.. men nu är hon i kristinehamn så jag slipper henne idag =) nej vad dum jag är! men skönt att vara hemma utan henne ibland :)
idag ska jag nog va med emma och ida, får se vad,hur,vart vi tar vägen och gör :) tar dagen som den kommer helt enkelt! lättast så!




nu ska jag ta en promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0