vikingline

hemma från skolan, sköönt! snart kommer mammsi hem också, med icas underbara potatisgratäng! MUMS! så det blir det ikväll till idol =) finns verkligen ingenting på tv nu för tiden. allt suuuuuger! och nu såhär mot jul kan dom ju tänka lite på oss och byta ut som gammla tråkiga programmen och friska upp oss med nya!
ja, vi får se hur denna dag slutar, mat och idol tror jag iaf!  imorn börjar jag iallafall med 1h engelska, sen mat och resten av dagen cad! tills 2, sen ska jag på innebandy med emms, =)=) kuuul!
nu blev jag sugen på att spela tvspel! så ska nog göra det eller dra en film,

kan även tilllägga att jag fått 4båtbiljetter på viking line som ska användas innan den 23 januari! så nu ska jag tala med mor när hon kommer hem om att vi ska ta en tur snart :) tack för dom abbe! :*

heja

Kommentarer
Postat av: meta

bjud mig =)

2008-11-07 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0