take care

igår vid lunch åkte jag hem till gumma, efter nåra timmar kom arne, haha. "det skulle vara gott med smultron nu" inge kall nö! sen skulle dom till milano, så det var till att ta volvon och dra dit, vi släppte av gubbarna och vi drog och inhandlade lite grejer, sen tillbaka till milano och höll dom sällskap, vi beställde med en pizza hem och käkade upp! satt och pratade, eller lyssnade när arne pratade i nån timma, sen kom emil och olle och höll oss sällskap, sen drog vi ner till ronny där även jonas var. haha, så mycket jag skattade den dagen var det länge sen jag gjorde! vilka undebara människor alltså! sen drog vi hem,  kolla massa dåliga filmer tills vi somna.
vaknade idag i sebastians famn, underbart! det snöade också! mysigt! kollade tv och sen vill jag ut i snön, jag kopplade sigge och tog en tur med honom. sen åkte vi till hagfors och till ronny, och nu är jag hemma och sebb är hos tandis.
på onsdag har vi prov om EU, men jag har inte öppnat boken än, eller jag har gjort klart frågorna, men inge mer! bra anna! jag är inte förvånad heller kan man säga. menmen.
och på onsdag börjar vi även på innebandy! shit! aja, det går väl som det går..

imorn väntar ännu en ny vecka, måndag borta, så kan ju hoppas på att veckan går snabbt!
/ A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0