SEX ON FIRE

promenaden var trevlig, lite kallt men ändå mysig i mörkret med hög musik i örona, bara tänka på allt och ingenting. jag gillar promenixer i min ensamhet!
Jag och emms har ätit för mycket för vad min gom tål. den gör ont! himla pepparkakor, men snälla borde vi allt bli, så många som vi åt ;)
imorn ska jag va med alexandra, vi ska sola och sen blir det thaimat! :* sen på onsdag är vi lediga! och på tosdag är det innebandy för hela slanten! och imorn ska vi på info om något med teknik college, kan vinna något om vi gjorde nån film eller nått? jag ska delta om jag får nån vän med mig? =) jag gillar min vecka helt enkelt!
 
det blev ingen deal med mamma heller, kuuul. men så ärre! och nu känner jag min längtan efter en egen lägenhet!! gud vad skönt, men ändå ensamt att bo själv kanske, flytta med mig någon tack! :)

ja, nu såg jag ju att jag missat "livet i fagervik" också, bajs! men det är nåra minuter kvar på det men vill inte se slutet bara, så väntar på rprisen ist =) men sen är det toppform! så nu ska jag hoppa in i duschen så jag är klar lagomt tills det börjar =)

TONIGHT!

Kommentarer
Postat av: Linnis ;)

Kom ihåg vart vi ska imorrn :)

2008-11-10 @ 20:45:27
Postat av: meta

jag vill göra FILM MED DIG :d

2008-11-10 @ 20:47:16
URL: http://tidvis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0