saving me

idag slutade vi runt 1, hade info om en tävling där vi kan vinna 10.000 kr! om vi gör en film, och det ska vi göra! =)
sen var det meningen att jag, linn och alexandra skulle solat, men vi kollade in alla hagfors affärer typ och sen gick vi till telehuset och åt smörgås istället, ingen var sugen på att sola så det var onödigt tyckte vi! sen gick vi till um och fick oss mera piller! sen drog linn hem och jag följde med alex hem, sen blev det thaimat! mums! :)
sen bar det hemåt och jag prata med älskling, sen blev det en promenix för min del, och nu har jag nyss kollat på andraavenyn och desperate har nyss börjat! så jag ska fortsätta kolla på det!
ikväll blir det minst 2 filmer för min del, iaf mamma mia och ps. I love you! imorn är vi leeediga! :* sånt gillar jag!
god natt folket! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0