Nueva

Gårdagen spenderade jag med mitt kära samhällsprov vi hade idag, men en promenad med linn hann jag allt med också! trevligt! provet är över och det gick ganska bra tror ja. hoppas jag!
nu ska jag ringa runt och skaffa skjuts in till hagfors sen, till vår första innabandy träning, jag är sugen! men ändå vill jag bara sitta på läktaren och kolla på, skulle inte känna mig lika usel då :) men jag får ta det som det kommer, det blir ju bättre med tiden.
annars händer det inget mera vad jag vet nu iaf,


..

Kommentarer
Postat av: meta

nueva estockolmo :D hahah

2008-11-26 @ 17:56:34
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-27 @ 14:47:00
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0