Millenium

samhällen klar, skulle gjort engelskan nu, men tråkigt nog är den kvar i skolan ;) så jag får väl ta tag i den där himla bokredovisningen som jag inte kan komma på något att skriva om! men först ska jag duscha :) och sen ska jag kolla på aristcaats! :)

jag vill att ensamhemma filmerna ska börja visas på tv, det gör dom jämt och ständigt under julhelgerna! så mysigt :) och om två helger är det skyltsöndan ryktas det om ;)
jag såg även reklam om den nya julkalendern, den verkade sämst! usch vad dålig den verkade... menmen, julkalendrarna kanske inte är till för att jag på 16år ska gilla dom, men jag tycker att dom kan ha lite bättre än denna iaf! skärpning nu svt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0