Live your life!

sammanfattning av helgen
Fredag; middag med fader, idol, mys med älskling,
Lördag; älskling, saga och mys med flickorna, älskling
söndag; älskling i stort sett hela dagen, olle en sväng också :)

min helg har vart helt perfekt som ni ser! massa sebastian och mys med flickorna, en helg som den alltid ska se ut! fast istället för mys med tjejerna kan man även ha fest! inte fel det heller! att bro på det.. jag är sugen på FEST!

morgondagen bjuder på 3h cad, sen dator och avslutar med franski! slutar vid kvart över två så vi ska hinna med bussen, =) när jag kommer hem blir det samhällsfrågorna och engelska och svenska, fast det kommer jag aldrig göra men ändå, kan ju kalla iaf!

nu satt mammsen på tevatten så jag ska ta mig en tekopp lagomt tills andraavenyn drar igång! LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är också sugen på FEST! Nu får vi ta tag i det här Anna :D Btw, hittat nyårs klänningen nu! :D

2008-11-16 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0