It's not enough

ligger och kollar på hemma bäst på tvn nu, eller ja, just nu är det väl nyheterna men..
idag har jag inte gjort ett piss, älskling var här förut, men inte myckee. annars har jag käkat pizza och nördat mig framför datorn/tvn! men söndagar är så himla tråkiga! det hörs ju bara på namnet.. usch! ta bort denna dag och sätt in en lördag till eller något! kanske inte skulle göra nån skillnad men, man vet aldrig ;)

det känns som jag tappat kontakten med nästan allihopa sen nian, pratar knappt med klassen, alla som flyttat/pendlar ser jag aldrig och pratar typ aldrig med. det är förjävligt.. och bara för vi går i olika klasser nu behöver det ju inte betyda att vi ska tappa kontaken? känner mig bortglömd på något vis..
 jag saknar verkligen verkligen denise, ser henne aldrig nu förtiden, tiden det var du&jag, den var bra! jag saknar dig!

I wish you were here with me tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0