isn't it stange that the stars don't shine no more, now since you're gone?

åkte hem med tjugo i tolv bussen idag, härligt =) idag har jag gjort klart engelska bokredovisningen och även essay, så nu är det ett matte prov och franska kvar! känna bra, inte länge kvar tills jul nu! mysigt! :) på torsdag ska 2;orna ha kick off med oss, bättre sent än aldrig, eller kasnke vore bättre dom aldrig gjorde det?
sen den 16 åker hela teknikprogrammet ner till karlstad med bosse och per till universitetet och kollar, alltid trevligt! annars vet jag inte om det är något mer påställt i min värld, ikväll blir det innebandy! :):) KUL! och imorn är det fredag! denna vecka har vart dryygare än drygast tror ja.. men den är snart över, helgen ska jag spendera dels med älsklningen och.. ja, hör av er mina vänner :) efter helgen är det tre veckor kvar i skolan? sen LOV!



isn't it strange that you told me one thing, suddenly change your mind?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0